Kill, Fuck, Die!

Fick beröm av Terror för att jag hade en Låttitel av U2 som rubrik senast så jag försöker med en ny låt idag, får se om någon kan den! (Utan att fuska Terror!)

Sedan sist jag jag jobbat, tränat och åkt skridskor typ. Idag var jag i sommarstugan och hjälpte kusinerna att slänga i bryggan! Och så lekte jag såklart med världens sötaste kusinbarn. Just för tillfället sitter jag och ugglar i väntan på att maten ska serveras, det är jävligt skönt att bli bortskämd jag bävar dock för hösten när jag ska laga mat själv igen! På måndag ska jag på intervju för ett jobb, hoppas jag kan få det och att det går att kombinera med plugget så jag kan slippa ta studielån det här året! Det vore guld värt för en redan skuldtyngd byfåne. Annars händer alldeles för lite i mitt liv för att jag ska kunna skriva några riktigt bra bloggar.

Saknar dessutom dråpliga situationer som kräver att jag skriver av mig och flummar ut fullständigt, men förhoppningsvis kan agent Marcuseev återuppstå under hösten.

Thank you for reading, over and out!

Kommentarer
Postat av: Therese

Jag har faktiskt ingen aning om vad det är för låt. Vart åkerman skridskor mitt i sommaren, om jag får lov att fråga?

2007-07-19 @ 10:53:26
URL: http://ladykiller.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0