Någon gång måste du bli själv!

Det här vet du inte om, men jag väntar på dig. Någon gång måste du bli själv och jag väntar på dig. Jag bidar tiden och det kommer ta tid. Jag har inte sagt nåt än, men jag väntar väntar.

Du är inte så fin, men det är nåt med dig. Som att komma hem första gången ja du sa hej det är så logiskt alla fattar utom du. Du har inte en aning att jag tänker på dig precis just nu.

Någon gång måste du bli själv.
Någon gång måste du bli själv.

Hon har ett falskt leende, jag har sett det. Hur har du undgått det alla dom här åren. Och jag har sett dina pupiller växer när du är med mig. Du vet inte om det än, men det kommer att bli du och jag till slut.

Någon gång måste du bli själv
Någon gång måste du bli själv
Någon gång måste du bli själv

Text och musik Säkert!

Låten passar så perfekt in på mig just nu! Hur kan hon inte se att jag är bättre för henne? Någon gång kommer hon upptäcka det och bli min! Måtte det bara ske snart för jag mår inte bra av detta!

Annars har veckan varit!!! Varken mer eller mindre. Slutade sommarjobbet och nu är det bara en liten specialvecka kvar sedan blir det åter till Linköping och alla studentvänner som jag saknar!

Orkar inte skriva mer, Saara jag måste få reta dig lite snart igen så jag blir lite glad!!
Oh by the way jag ska sluta snusa! Återkommer med mer info i senare inlägg!
Terror, lycka till i din jakt!
Hej då alla fans!

Kommentarer
Postat av: Saara

Lilla Fredrik..Du får reta mig hur mycket du vill och när du vill...haha

2007-08-12 @ 12:01:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0